نمایشگاه سیب زمینی اروپا (PotatoEurope) - irblcci.com
potato-Europe-logo

نمایشگاه سیب زمینی اروپا (PotatoEurope)

نمایشگاه سیب زمینی اروپا (PotatoEurope) 500 300 irblcci

نمایشگاه سیب زمینی اروپا (PotatoEurope) از ۱۳ الی ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ در شهر بروکسل کشور بلژیک برگزار می گردد. نمایشگاه سیب زمینی اروپا (PotatoEurope) مهمترین رویداد قاره اروپاست که به بخش سیب زمینی اختصاص یافته است. این نمایشگاه بین المللی هر سال در یک از چهار کشور مشارکت کننده (آلمان، بلژیک، فرانسه و هلند) برگزار می شود و امسال به آلمان بازگشته تا موفقیتی که در دوره قبلی به دست آورد را تکرار کند. مهمترین جذابیت های این نمایشگاه، نمایش مهیج تجهیزات، دهکده بازرگانی و کارگاه های فنی در مورد تولید سیب زمینی هستند. در بیش از ٤٠ هکتار فضا، بالغ بر ١٠٠٠٠ بازدیدکننده شرکا، کسب و کارها و نهادهای مختلف را ملاقات خواهند نمود.

چرا باید در نمایشگاه صنعت سیب زمینی اروپا شرکت کنید؟

نمایشگاه سیب زمینی اروپا مکانی برای بازرگانان همان کشور و شرکت کنندگان بین المللی است که در حوزه سیب زمینی فعال هستند.

١٠.٠٠٠ بازدیدکننده که ٣.٠٠٠ نفرشان از ٥٠ کشور خارجی هستند، در فضایی حدود ٤٠ هکتار حاضر شده و از رویدادهای مختلف استفاده می کنند:

  • فضای فنی مختص نوآوری: نوآوری های منابع ژنیکی و گونه ها، پیشگیری از آفت و حفاظت از کشت، مدیریت آب، کود دهی، پیوند زدن، ذخیره سازی و نگهداری جوانه ها از مهمترین موضوعات این بخش هستند.
  • کنفرانس هایی در مورد مسائل روز
  • ٣٠٠ غرفه دار
  • اماکن برداشت، دریافت، و دسته بندی انتخابی
  • فضای بازرگانی، محوطه ای برای تبادلات بین المللی

مهمترین برنامه های نمایشگاه تولید سیب زمینی اروپا:

  • فضاهای فنی:

یک فضای فنی بزرگ که به آخرین نوآوری ها اختصاص یافته است و در آن به موضوعاتی چون نوآوری های منابع ژنیکی و گونه ها، پیشگیری از آفت و حفاظت از کشت، مدیریت آب، کود دهی، پیوند زدن، ذخیره سازی و نگهداری جوانه ها پرداخته می شود.