جشنواره تومارولند بلژیک (Tomorrowland) - irblcci.com
جشنواره تومارولند بلژیک (Tomorrowland)

جشنواره تومارولند بلژیک (Tomorrowland)

جشنواره تومارولند بلژیک (Tomorrowland) 1422 800 irblcci

جشنواره تومارولند بلژیک (Tomorrowland) از ۲۸ تیر الی ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ در شهر بوم کشور بلژیک برگزار می گردد. جشنواره تومارولند بلژیک (Tomorrowland) یکی از بزرگترین جشنواره های موسیقی الکترونیک و یکی از برجسته ترین جشنواره های موسیقی جهان به شمار می آید. این جشنواره با فهرست عالی برنامه های خود که نسبت به سایر رویدادهای موسیقی و رقص الکترونیک بی نظیر است، تجربه فوق العاده اجراهای عالی روی صحنه محسوب می شود. دی جی ها، تهیه کنندگان و هنرمندان مشهور جهان با اجراهای خود روی ١٥ سن شگفت انگیز با دکوراسیون هایی از آتشفشان های فعال تا پروانه های انفجاری، شهر بوم بلژیک را تحت سیطره خود در می آورند. قرار است در این جشنواره طعم تمام موسیقی های الکترونیک، از تکنو تا مینیمال چشیده شود، و طراحی مکان برگزاری این جشنواره به گونه ای است که احساس می کنید به یک دنیای دیگری از امکانات بی پایان گام نهاده اید. این جشنواره که بلیط های آن هر سال بلافاصله به فروش می رسد، مقدم هزاران علاقمند به موسیقی الکترونیک را که از سراسر جهان به این شهر سفر می کنند، گرامی می دارد.

 

درباره جشنواره تومارولند بلژیک (Tomorrowland) بیشتر بدانید!

 

حداقل سن برای شرکت در جشنواره تومارولند بلژیک ٢٠١٧:حداقل سن برای شرکت در این جشنواره، ١٨ سال است. (افرادی که در سال ١٩٩٨ بدنیا آمده اند نیز مجاز به شرکت در جشنواره هستند، حتی اگر پس از برگزاری این جشنواره، ١٨ ساله شوند).

شرکت هر کسی که در سال ٢٠١٧، ١٨ ساله می شود، در این جشنواه مجاز است.

 

درباره مکان برگزاری:جشنواره تومارولند بلژیک با در اختیار گرفتن تمام ٧٥ هکتار منطقه تفریحی De Schoore و با دکور رنگارنگ خود، ١٥ سن منحصر به فرد را که به طور انفرادی طراحی شده اند، آماده می سازد. منطقه اردوگاهی مشهور Dreamville که با جنگل های سرسبز محاصره شده نیز مکان برگزاری این جشنواره محسوب می شود، در حالیکه مکان اصلی برگزاری جشنواره نیز با مناظری از جنگل و برکه آراسته شده است.